2015. október 11., vasárnap

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade vs. Milani Stay Put Brow





Ma két szemöldök színezőt hoztam Nektek. Az egyik a legendás Anastasia Beverly Hills (ABH) szemöldök pomádéja, a másik pedig a Milani Cosmetics, a nálunk nem olyan régóta kapható márka hasonló terméke. 
A Milanitól pontosan azzal a céllal rendeltem meg ezt a formázót, hogy összehasonlítsam A legendával. Ha kíváncsiak vagytok rá, tartsatok velem. 



Először is bemutatom az ABH pomádét, amit itthon sajnos elég körülményes beszerezni, nekem az Angliában élő barátnőm segített, hiszen csak pár hónapja tanulgatom a külföldi rendelés csínját-bínját. A Beautybay-en elérhető, nekem a kb. fél évvel ezelőtti árfolyamon 15 font volt, azaz kb. 6000 forint. A termék egy 4 grammos, jól zárható, átlátszó üvegtégelyben érkezett. 11 különböző színben kapható, rendelésnél javaslom a különböző tutorial videókat Youtube-on, nagyon hasznosak a színválasztásban. Én is csak nehezen tudtam két szín között dönteni, végül szerencsére jót rendeltem. A Blonde árnyalatot választottam, ami a legvilágosabb szín. Nagyon hasonló a Taupe-hoz, viszont míg ez a szín kissé szürkés, hamvas, addig az enyém meleg, sárgás, ami tökéletes az én aranyszőke hajamhoz. 



A Milani termék is hasonlóan néz ki, már itt sejteti, hogy egy lehetséges dupe-ot tartunk a kezünkben. A saját oldalukról lehet rendelni, tehát jóval könnyebben elérhető nálunk. A termék egy nagyon hasonló 2,6 grammos üvegcsében érkezett, 2690 forintba kerül és kapunk hozzá egy frankó kis ecsetet is, aminek az egyik vége egy szemöldökfésű, a másik pedig a termék felvitelére szolgál. 5 különböző színben kapható, nekem a Natural Taupe árnyalat van meg, ami ebből is a legvilágosabb. Először nagyon féltem, hogy szürkés lesz a neve miatt.....viszont egyáltalán nem, sőt még sárgásabb is picit, mint az ABH. Ajánlom ennél is a különböző swatchokat nézegetni, sokat segítenek. 


Az állaga mindkettőnek szinte habos-krémes, vízálló, nagy tartós, mégis könnyű sminklemosóval eltávolítani. A legjobban úgy lehet felvinni, hogy az ecsetre teszünk egy kis krémet, aztán a kézfejünkre kenjünk, így tudjuk szabályozni a mennyiséget, hogy mennyit szeretnénk felvinni a szemöldökünkre. Az elején talán nehéz eltalálni a mennyiséget és inkább tetovált hatást érünk el (tapasztalat :D), de egy kis gyakorlással a legtermészetesebb szemöldököt rajzolhatjuk meg ezekkel a kis csodákkal.  Bár írtam a színkülönbséget és a képeken is látszik talán picit, a szemöldökön egyáltalán nem venni észre szinte semmit. 



Kinek ajánlom? Leginkább annak, akinek a szemöldöke nagyobb módosításokra szükséges. Az enyém sajnos nagyon világos és az évek múlásával egyre kevesebb lesz....pedig sosem szedtem túl, egyszerűen nem olyan dús, mint régen volt. 

Melyiket ajánlom? Ha az elérhetőséget és az árat nézem, akkor mindenképpen a Milani-t javaslom, hiszen bár az ára 2690 forint és csak 2,6 gramm....viszont az ecsettel együtt szerintem az ára majdnem annyi, mint az ABH, aminek szintén van egy ecsete.....de az kb. majdnem ugyanannyi, mint maga a pomádé. Szerintem jó kis dupe-ot hoztak össze "Milaniék", akinek körülményes a külföldön való vásárlás, próbálja ezt ki, nem fog csalódni! 

Azt a végén szeretném elmondani, hogy egyik cég sem befolyásolt semmiben, nem támogatott semmivel, minden terméket magam vásároltam. 

Köszönöm, hogy elolvastad, találkozunk a következő bejegyzésnél! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)