2016. július 24., vasárnap

Physicians Formula Butter Bronzer



Egy részletesebb beszámolót hoztam nektek erről a Physicians Formula murumuru vajas bronzosítóról, mert annyira megszerettem, hogy megérdemel egy teljes posztot.

A m
árkáról:

A márkát több mint 70 évvel ezelőtt Dr. Frank Crandall alapította a feleségének, akinek érzékeny bőrével sok probléma volt. A Physicians Formula termékei nem tartalmaznak illatanyagokat, parabéneket és 132 további, a cég szerint irritáló anyagot.
A készítmények fő ígérete a gyengédség és a tisztaság, melynek köszönhetően Amerika szerte allergológusok, bőrgyógyászok és szemészek is javasolják a termékeket. A kínálatban sminkek és arcápoló termékek is megtalálhatók, melyek megvásárolhatók online. (Forrás: Krémmánia)

Némileg ellentmond ennek az illatanyag mentességnek a Butter Bronzer INCI-je:




Elég erős illata is van, bár én ezt különösen kellemesnek találom. Isteni finom Piña Colada illata van, szóval aki az édes, kókuszos-ananászos illatot nem szereti, annak ez a bronzer nem lesz a kedvence. Az illata viszonylag hosszan is tart, miután felteszem az arcomra még vagy fél órán keresztül érzem is magamon. Amikor sétálok a munkahelyemre, természetesen mindig szembe fúj a szél, így mindig visszafújja ezt a finom illatot, én teljesen oda vagyok érte!

Arról nem is beszélve, hogy csodálatos a színe. Két színben kapható, a sima Bronzer árnyalat, ami nekem is megvan és egy világosabb Light árnyalat. Kicsit féltem, hogy a Bronzer túl sötét lesz nekem, de a netes swatchok alapján a világosabb túl sárgásnak tűnt, így maradtam a sötétebbiknél. Nem is csalódtam szerencsére, tökéletes a színe. Szépen pigmentált, de nem túlzottan. Az állaga, a Butter Bronzer ("vaj bronzosító") névhez hűen, szinte krémes, nagyon puha, de nem porzik. Nem foltos és nagyon könnyen lehet vele bánni. Szépen lehet építeni és nagyon természetesnek néz ki. Nem matt, hanem ragyogó arany fénye van, mindenféle csillám nélkül, így nyáron gyönyörűen mutat szerintem még az olyan világos bőrűeken is, mint én. 

Én Ebayről szereztem be, INNEN. Megbízható eladó, gyorsan és épségben ideért a termék, kb. 8-9 nap alatt. Így picit drágább volt, mint a márka oldaláról rendelve, hiszen onnan 14,95 dollár, így Ebayről pedig kb. 25 dollárba került. Viszont a márka ugye nem szállít Magyarországra, szóval bár GoSenden keresztül be lehet szerezni, de az sokkal tovább tartott volna és sokkal többet nem spóroltam volna rajta. Nem olcsó, de nekem minden pénzt megért, igazi "gyűjtői darab", aki szereti a különlegességeket és később akár a télbe is szeretne egy kis nyarat csempészni ezzel a csodálatos illattal, annak mindenképpen ajánlom a beszerzését. Viszont siessen, hiszen limitált kiadásról van szó! 

A termék a Milani égetett pirosítókhoz hasonlóan, egy kis tükörrel érkezik és egy teljesen használhatatlan szivacsos (???) applikátorral. A csomagolás színei nagyon tetszenek, tényleg a nyárra, a brazil tengerpartra, koktélszürcsölgetésre emlékeztetnek. Amúgy műanyag a borítás, az sajnos nem túl minőségi, de jól zár, erősen bepattan, ha becsukom, viszont mégsem dobnám be a táskámba, mert nem tűnik túl strapabírónak. Ettől eltekintve, mindent imádok benne és remélem sosem fog elfogyni!

Íme, néhány kép, hogy jobban lássátok, mennyire szuper kis termékről van szó:










Remélem tetszett a bejegyzés és hasznos volt számotokra. Ha igen, találkozzunk legközelebb is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)