2017. október 29., vasárnap

Anti kívánságlista, avagy mi az, amit sosem vennék meg magamnak #2

Bizony, elérkeztünk a sorozat 2. részéhez. Bár a lista ezúttal elég rövidke, viszont ezeket a termékeket ilyen-olyan okok miatt sosem venném meg magamnak. Vagy nem tudnám kihasználni, vagy szimplán nem passzolnának az én bőrtípusomhoz vagy bőrszínemhez. Felhívnám a figyelmet, hogy ezek a termékek nem rosszak, csupán én valamiért sosem adnék pénzt értük. Ha szerepel a listán és te használod, az nem személyes támadás a részemről, csak mindenki más és más az ízlésünk.

Most, hogy túlestünk a magyarázkodáson, merüljünk is el az anti kívánságlistámban!

Juvia' Place The Saharan Blush Palette Vol. II.



Ugye, az tiszta, hogy egy embernek, csak egy arca és egy bőrszíne van? Sosem értettem ezeket a pirosító palettákat egy hétköznapi embernek. A sötét lilát, a sötét narancsot és a túlontúl meleg barnát az életben nem tudnám használni. Ahhoz pedig túl nagy és drága, hogy szemhéjpúdernek használjam, hiszen egy teljes szemsminket nem lehetne vele elkészíteni, szóval még utazáshoz sem praktikus. Szépek a színek és egy sminkesnek jól jöhet, de őszintén szólva nekem tökéletesen megfelel a MUR pirosító palettája is a célnak, hiszen erősen pigmentált, ráadásul használhatóbbak is benne a színek. No meg jóval olcsóbb is.

Juvia's Place The Zulu szemhéjpúder paletta



Komolyan, semmi bajom a Juvia's Place-szel, de ez a paletta számomra teljesen használhatatlan színekből áll.  Na jó, talán a rose goldot és a barnát használnám, de úgy vélem, 23 euróért 2 szín nem túl jó arány. Nekem a kék szemhéjpúder a halálom :D Valószínűleg a zöldesbarna szemem miatt, abszolút nem illik hozzám, pláne az ilyen babakék. Még ha a kéknek van egy lilás beütése csak-csak tetszetős, de ez a világos, semmilyen kék számomra nagyon nem.

Glamglow Gravitymud Firming Treatment



16.000 forintért vehetünk magunknak egy szörnyű összetevős, csillogó maszkot. Oké, szép, ha ezüstben pompázik a fejünk, na de nem tudok eltekinteni attól, hogy van benne parfüm, denaturált alkohol, plusz sima alkohol. A piacon ennek töredékéért, ezerszer szebb összetevős maszkokat lehet kapni, amitől bár nem fog csillogni az arcod, de cserébe használnak is valamit.

Colourpop My Little Pony szemhéjpúder paletta



Úgy látszik, ma ilyen anti-palettás napot tartunk. Számomra ugyanolyan okokból, mint a Juvia's Place nem tetszik, a színek abszolút nem az én világom. Cukik a pónik, de én kiskoromban sem rajongtam különösebben a lovak/pónik iránt, most sem a kedvenceim. Szép állatok, de ennyi. Sem a csomagolás, sem a színek nem meggyőzőek nekem, így sosem veszem meg ezt a palettát. Plusz, számomra amúgy a Colourpop is elvesztette kissé azt a szerepét, hogy alig vártam mindig egy-egy új paletta érkezését. De most már szinte hetente jönnek valami újjal és semmi olyat nem tudtak felmutatni számomra a Yes Please óta, amire azt mondtam, hogy naaaa, ez kell, de azonnal. Szóval mindegyik szép paletta, de számomra mégis olyan eeeh kategória.

Ennyi termék gyűlt össze egyelőre az anti-listámon. Nagyon rövid, mert szinte minden márka mostanában olyan szépségekkel debütál, amikre inkább az a reakcióm, hogy ez kell! Most kell! Szóval elég nehéz volt ezt a listát is most összehozni, rendesen körbe kellett néznem a piacon, hogy mi nem tetszik nekem, vagy mit nem tudnék kihasználni. 

Nektek mi volt mostanság az, amire azt mondtátok, hogy ez nem tetszik és sosem vennétek meg? 

4 megjegyzés:

  1. Áh. Nekem van egy ajándékba kapott Douglas Bubble palettem. Én nem adtam ki érte pénzt. És hát tetszik is, meg nem is. Használtam a brutál színeit is, és a pirosítókat is próbálgattam. A kontúrja egész jó, bár én nem szoktam. A barna basic színeit viszont imádom, annak ellenére is, hogy nem a világ legpigmentáltabb színei.
    Nem is tudom mi az a trend ami nem igazán vonz mostanában. A nyáron írtam egy hasonlóan színes anti hault, ha szeretnéd, olvasd el :)
    https://theworldaccordingtoorsi.blogspot.ro/2017/07/anti-haulsminktermekek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnézem :)
      Ezt a palettát nem is ismerem....nekem eddig egy palettám volt a Douglastól, de az nagyon rossz :D Azóta nem is nézegetem a saját márkájú sminkjeit.

      Törlés
  2. Wtf, a Glamglow maszkok tényleg tele vannak nyomva alkohollal? :O Basszus, azt hittem, hogy ennyi pénzért legalább az összetevőlista szép...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek legalábbis borzasztó. Nézegettem a többit, annak ennyire nem volt rossz, de könyörgöm, ennyiért egy arcmaszkot? SOHA! :D

      Törlés

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)